Cercar en aquest blog

diumenge, 1 de maig del 2011

Rosa Raurich Vila


Tinc 45 anys i la vida em va regalar ara fa 4 anys, viure a Tavèrnoles.

Treballo en una Residència i Centre de Dia per a persones amb discapacitat intel·lectual a la Roca del Vallès.

Vaig començar a col·laborar amb l'Ajuntament de Tavèrnoles fent el logotip que identifiqués i representés el poble, la fulla de roure, que em va obrir la porta a conèixer molta gent maca i autèntica i sobretot engrescada amb projectes interessants pel poble.

Formo part del Grup de Treball de Cultura i estic a la Comissió del Festival de Música de Tavèrnoles.

No només canto els goigs el dia de Sant Galderic, canto goigs cada dia agraïnt formar part d'un grup de veïns-amics, que amb una bona feina d'equip, som capaços de fer de Tavèrnoles, un poble especial del que només en pots sentir orgull.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada