Cercar en aquest blog

dimarts, 3 de maig del 2011

Núria Gorchs Font


Tinc 46 anys i en fa 16 que visc a Tavèrnoles.

Treballo donant classes a la diplomatura d’infermeria a la Universitat de Vic i a Teràpia fent acompanyament a persones en situacions de pèrdua i mort.

Vinc del Lluçanès, terra de pagesia, natura i música i vaig venir a Tavèrnoles buscant aquest punt de trobada entre entorn, paisatge, olors i sons.

He col·laborat puntualment, molt puntualment, amb diferents activitats del poble: per St Galderic cantant els goigs, per St. Isidre, per la Festa Major i pel Festival de Música, en la seva primera edició el 2009.

Vaig recolzar la candidatura d'ERC el 2007 per treballar pel respecte i per les persones. I des d'aquests ferms valors, es va proposar des del meu grup el govern unitari.

És en aquesta nova proposta TAVÈRNOLES ACTIU on trobo ara que es pot treballar per aquests valors i que aquests puguin arribar al Pau i la Clara, els meus fills. Que puguin trobar un nou punt de trobada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada