Cercar en aquest blog

dissabte, 14 de maig del 2011

Pep de la Mora Costas


Tinc 34 anys, visc al Mas El Reguer de Tavèrnoles desde fa prop de 12 anys.

Estic casat amb la Verónica i tenim 2 fills, en Nico de tres anys i en Marc d'un anyet.

Treballo des de fa 10 anys al CN VIC-ETB d'entrenador de natació i triatló. 

El passat mandat municipal vaig anar de número 5 a les llistes de CIU per Tavèrnoles, però una visió de model de poble molt diferent als meus pensaments m'han fet canviar d'opció política i ajuntar-me amb aquells que veuen el meu poble amb molt futur però sense operacions immobiliàries desmesurades.

L'any 2004 vaig organitzar a Tavèrnoles la 1a Duatló de muntanya de la comarca d'Osona.

Aquests últims 4 anys he estat membre del grup de participació ciutadana de la Regidoria de Turisme i he participat activament a la Fira de Sant Galderic, a la caminada de primavera, a la caminada nocturna de Festa Major i com a màxim responsable de les tres edicions de la cursa de Sant Galderic.

1 comentari: