Cercar en aquest blog

diumenge, 15 de maig del 2011

Núria Serra Palau


Tinc 41 anys, visc al Jutglar fa més de 17 anys. 


Treballo al sector ramader, portant l'empresa familiar que tenim amb el meu germà.

En el passat mandat municipal 2007-2010 he format part del grup de treball de cultura i serveis socials i he estat i continuo treballant a la Comissió del Festival de Música de Tavèrnoles. 


Em deveu haver vist més d'una vegada participant de les activitats de Tavèrnoles: a la fira de Sant Galderic, a les caminades, organitzant la Quina, ...


Durant l'any 2007-2008 he col·laborat amb La Rella.

M'agrada quan alguns visitants passen per l'era de casa, al Jutglar, i diuen que tenim un poble de postal: les vaques, l'era, la casa i a sobre l'església. M'ho passo bé amb les persones d'aquest grup, hi comparteixo idees, visió de poble i també molt bones estones.


La feina feta en equip sempre és més agraïda.

1 comentari:

  1. Heu presentat una bona candidatura. Feu una bona campanya i desitgem que guanyeu les eleccions per continuar treballant pel poble, com heu fet sempre i per garantir que Tavèrnoles continuï essent un poble de pagès, sense creixement urbanístic per interessos inconfessables.

    ResponElimina