Cercar en aquest blog

dilluns, 9 de maig del 2011

Xavier Dachs Colom


Als veïns i veïnes del meu poble els vull demanar que el 22 de maig votin TAV, votin Tavèrnoles Actiu, votin en Josep Garriga i els seu equip polític.

Perquè?

Fins que vaig marxar de Tavèrnoles, ara fa no gaire, sempre hi havia viscut. Aquest poble té encant per a molta gent, però també el té per als que hi hem nascut i hem fet la vida aquí. No he marxat gaire lluny.

Amb ERC vaig estar a l’Ajuntament primer com a regidor i després, 7 anys, a l’alcaldia, intentant sempre treballar pel bé del poble i amb uns ideals de país que tots coneixeu. No he marxat gaire lluny, políticament parlant. Em mouen els mateixos ideals de sempre per a Catalunya i la mateixa voluntat de sempre que a Tavèrnoles es pugui viure bé de pagès, de ramader, de veí, de propietari, de masover, de treballador, d’empresari, de turista o del que cadascú sigui aquí al poble. Aquesta és l’empenta de TAV.

No m’agraden els projectes que circulen per trasbalsar la fesomia del poble. Espero que no vagin endavant si són, com jo ho veig, per fer mal al poble. Perquè encara que em sàpiga greu marxar de Tavèrnoles, i mantenir aquella enyorança o melangia de no despertar cada matí aquí,  més greu em sabria no tenir al·licients per tornar, de tan distorsionat que quedaria tot.

M’ha agradat sempre que les coses importants del poble siguin discutides per tothom i que se sigui coherent quan es prenen decisions a l’Ajuntament amb el que el poble vol. Sembla fàcil, però és difícil. Treballant de valent, escoltant la gent és més fàcil, però.

Crec que la gent de Tavèrnoles Actiu, des d’en Pep Garriga fins a mi mateix, que recolzo la candidatura com a 9è i darrer suplent tenim aquesta manera de fer i tenim clar el que el poble vol per als nostres camps, les nostres cases, els serveis municipals i la convivència. El programa de govern del grup ho recull molt bé.

Amb tots els membres de TAV hi he treballat en algun moment o altre de la meva vida com a veí de Tavèrnoles o com a regidor o com a alcalde. Hem fet coses grans a Tavèrnoles! Les coses grans es poden fer gràcies a la gent i amb la gent.

Voteu TAV.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada